Інженерна техніка

384023505 МДК-3 призначена для відривання котлованів під фортифікаційні споруди і укриття для військової техніки при інженерному обладнанні позицій військ.

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Технічна продуктивність, м3/год

– в ґрунтах першої, другої категорії

– в ґрунтах другої, третьої категорії

– в ґрунтах четвертої категорії

 

800-900

700-800

480

Максимальна транспортна швидкість, км/год 65
Середня транспортна швидкість по ґрунтовим дорогам, км/год 28-33
Вага, т 39,5
Розрахунок, чол 2
Витрати палива, л/год

– при відриванні котлованів

– в транспортному режимі

 

80

115

Запас ходу по паливу, км 500
Потужність двигуна, кВт 520
Розміри відритого котловану, м

а) за один прохід:

– глибина

– ширина

б) за два проходи:

– глибина

– ширина

в) за три проходи:

– глибина

– ширина

 

 

3,5

3,7

 

2,5

8

 

2,5

12

Швидкість руху при відриванні котловану, м/год від 0 до 570
Швидкість руху при роботі бульдозерним обладнанням, км/год

– в звичайному ґрунті

– в мерзлому вспушувальним грунті

 

8

1,01

Швидкість при роботі вспушувальним обладнанням, км/год 0,57
Швидкість руху в робочому режимі з гідрооб’ємною передачею, км/год

– на передачі заднього ходу

– на першій передачі

– на другій передачі

– на третій передачі

 

0,57

1,01

1,88

2,37

Ємкість паливних баків, л 2000
foto_3 ПЗМ-2 призначена для відривання котлованів і траншей при обладнанні позиції військ і пунктів управління.

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Базова машина Колісний тягач Т-155
Розміри відриваємої траншеї, м

а) ширина по верху:

– в талих ґрунтах

– в мерзлих ґрунтах

б) ширина по дну

в) глибина

 

 

0,9

0,65

0,65

1,2

Розміри відриваємих котлованів, м

– ширина

– глибина

 

Від 2 до 3,5

До 3

Технічна продуктивність:

а) при відриванні котлованів, м3/год

б) при відриванні траншей, м/год:

– в талих ґрунтах

– в мерзлих ґрунтах

 

140

 

180

35

Вага, кг 12800
Швидкості руху:

а) транспортні, км/год:

– на першій передачі

– на другій передачі

– на третій передачі

– на четвертій передачі

– на п’ятій передачі

– на шостій передачі

б) на передачах заднього ходу, км/год:

– на першій передачі

– на другій передачі

в) робочі (з ходозменшувачем), м/год

– на першій передачі

– на другій передачі

– на третій передачі

– на четвертій передачі

– на п’ятій передачі

– на шостій передачі

г) на передачах заднього ходу, м/год:

– на першій передачі

– на другій передачі

 

 

5,11

9,18

13,0

17,34

31,2

48,18

 

5,48

18,6

 

31,1

56,0

79,0

105,0

189,0

268,0

 

33,2

113,0

Розрахунок, чол 2
Запас ходу по паливу, км 500
6_02

ЕОВ-4421 призначений для механізації земляних і завантажувально-розвантажувальних робіт при обладнанні позицій військ і пунктів управління.

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Технічна продуктивність в ґрунтах 1-ої та 2-ої категорії при відриванні:

– котлованів

– траншей

 

90-100 м3/год

70-90 м/год

Максимальна транспортна швидкість 70 км/год
Вага 20 т
Розрахунок 2 чол
Час розгортання 2 хв
Витрати палива на 100 км шляху 40 л
Запас ходу по паливу 500 км
Макс. глибина відриваємого котловану при ширині по дну:

– 2,5 м

– 4 м

 

3,25 м

Ємкість ковша 0,65 м3
Середній час циклу 14-18 с
Вантажопідйомність гакової підвіски 3 т.
239cfded7fa6d8ce5e7bc12e22090046

Шляхопрокладач БАТ-2 призначений для механізації інженерних робіт при прокладанні колонних шляхів, підготовці та утриманні військових доріг.

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Базова машина

Гусеничне шасі тягача МТ-Т

Вага в спорядженому стані ( без інженерного майна, розрахунку та десанту) 39,7 т
Запас ходу по паливу при русі по сухій ґрунтовій дорозі 500 км та 3 години роботи робочим обладнанням
Ємкість паливних баків 1746 л
Витрата палива:

– на 100 км. пробігу

– на 1 годину роботи двигуна

 

275-300 л

80-100 л

Максимальна швидкість руху 60 км/год
Середня швидкість руху по ґрунтовим дорогам 28-35 км/год
Розрахунок 2 чол.
Технічна продуктивність:

– при прокладанні колонних шляхів по середньо пересіченій місцевості

– при прокладанні колонних шляхів у чагарниках та мілколіссі з присутністю дерев діаметром до 30 см.

– при прокладанні колонних шляхів по сніговій цілині

– при проробленні проходів у лісових завалах

– при виконанні земляних робіт

 

6-8 км/год

2-3 км/год

8-15 км/год

200-250 м/ч

350-400м³/ч

Категорія ґрунтів 1-3
Час переходу з транспортного положення в робоче та навпаки:

– універсального бульдозера

– крана

– спушувач

 

3-5 хв.

3 хв.

3 хв.

620x400

ТММ-3 призначений для транспортування мосту та влаштування мостових переходів через перешкоди шириною до 40 метрів та глибиною до 3 метрів з метою пропускання гусеничної техніки загальною вагою до 60 т та колісної з тиском на вісь до 11 т.

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Ширина подоланих перешкод при установці:

– однопролітного моста

– чотирьохпролітного моста

 

10 м

40 м

Вантажопідємність моста 60 т
Час установки:

– однопролітного моста

– чотирьохпролітного моста

 

10-15 хв.

45-50 хв

Максимальна транспортна швидкість 71 км \год
Середня швидкість руху по ґрунтовим дорогам 35-40 км\год
Вага 20,4 т
Розхід палива на 100 км шляху по ґрунтовим дорогам 75 л
Запас ходу по паливу:

– по ґрунтовим дорогам

– по шосе

 

440 км

800 км

11111 Плаваючий гусеничний транспортер ПТС-2 призначений для десантної переправи через водні перешкоди арт.систем, колісних та гусеничних тягачів, бронетранспортерів, автомобілів, особового складу та різноманітних вантажів.

ТАКТИКО-ТЕХНИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Вантажопідйомність на суші та на воді 12 т
Максимальна транспортна швидкість:

– на суші

– на воді

  1. без вантажу
  2. з вантажем
 

60 км/год

 

12,9 км/год

11,7 км/год

 

Середня швидкість руху по ґрунтовим дорогам 34 км/год
Маса без розрахунку 24,2 т
Розрахунок 2 чол.
Розхід палива:

– на 100 км пробігу

– на 1 мотогодину роботи двигуна

 

245 л.

71 л.

Запас ходу по паливу:

– по ґрунтовим дорогам

– на воді

 

500 км.

18 мотогодин

asu1

ПММ-2М призначений для забезпечення переправи через водні перешкоди танків, ракетних комплексів, автопоїздів та іншої військової техніки.

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Вантажопідйомність парома:

– з одної машини

– з двох машин

– з трьох машин

 

42,5 т

85 т

127,5 т

Вантажопідємність наплавного моста 50 т
Максимальна швидкість руху:

– транспортна на шосе

– на воді з вантажем 42,5 т

55 км/год

10 км/год

Вага машини 36 т
Розрахунок 3 чол
Розхід палива:

– на 100 км пробігу по шосе

– на 1 годину роботи на воді

 

250 км

125 км

Запас ходу по паливу:

– при руху по шосе

– при роботі на воді

 

500 км

10 год

Час розгортання парома:

– з однієї машини

– з двох машин

– з трьох машин

 

6 хв

8 хв

10 хв

4c06564a82a6b3f14b4a78dc9563757a86ab95b4

ПМП-М призначений для обладнання мостових та паромних переправ.

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКА

Вантажопідйомність:

– наплавного моста

– перевізних паромів

 

20 та 60 т

від 20 до 170 т

Кількість паромів збираємих з парку:

– вантажопідйомністю 40 т

– вантажопідйомністю 60 т

– вантажопідйомністю 80 т

– вантажопідйомністю 130 та 170 т

 

16шт

10шт

8шт

4шт

Час обладнання мостової переправи:

– вантажопідйомністю 60 т

– вантажопідйомністю 20 т

 

30хв

50хв

Максимальна пропускна можливість 60-тонного моста, танків в годину 600-800
Час збирання паромів:

– вантажопідйомністю 40 т

– вантажопідйомністю 60 т

– вантажопідйомністю 80 т

– вантажопідйомністю 130 т

– вантажопідйомністю 170 т

 

8 хв

10 хв

12 хв

13-15 хв

16-20 хв

foto_7 Інженерна розвідувальна машина ІРМ призначена для розвідки місцевості, шляхів руху військ і водних перешкод. Встановленні на ІРМ стаціонарні та переносні прилади і засоби інженерної розвідки дозволяють отримати дані про прохідність, нахили, наявність мінно-вибухових загороджень, зараження місцевості і шляхів руху військ, ширину, глибину, швидкість течії водних перешкод, відносну щільність дна, наявність навігаційних перешкод, товщину льоду і т.і..

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Швидкість руху (максимальна), км/год.

– по дорозі

– на плаву

 

52,5

11,9

Вага, кг 17200
Розрахунок, чол. 6
 

Періодичність ТО, км (мотогодини)

– № 1

– № 2

 

 

1200-1600(50-60)

2500-3000(100-120)

Витрата палива на 100 км пробігу, л 100-120
Запас ходу по паливу

– при рухові по шосе, км

– при роботі на воді, ч

 

500

10-12

Запас плавучості, % 14
208695

ІМР-2М призначена для пророблення проходів, розчищення завалів і руйнувань при інженерному забезпеченні бойових дій військ, в тому числі і на радіоактивно зараженій місцевості.

ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Експлуатаційна продуктивність:

– при влаштуванні проходів в лісних завалах, м/г

– при влаштуванні проходів в кам’яних завалах, м/г

– при прокладанні колонних шляхів, км/г

– при переміщенні грунта, м3

 

340-450

300-350

6-10

230-300

Середня транспортна швидкість по ґрунтових дорогах, км/г 35-45
Маса, т 45,7
Розрахунок, чол. 2
Розхід палива на 100 км шляху, л:

– по ґрунтовій дорозі

– по шосе

 

280-450

240

Запас ходу по паливу, км

500