![]() |
МДК-3 призначена для відривання котлованів під фортифікаційні споруди і укриття для військової техніки при інженерному обладнанні позицій військ. |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Технічна продуктивність, м3/год
– в ґрунтах першої, другої категорії – в ґрунтах другої, третьої категорії – в ґрунтах четвертої категорії |
800-900 700-800 480 |
Максимальна транспортна швидкість, км/год | 65 |
Середня транспортна швидкість по ґрунтовим дорогам, км/год | 28-33 |
Вага, т | 39,5 |
Розрахунок, чол | 2 |
Витрати палива, л/год
– при відриванні котлованів – в транспортному режимі |
80 115 |
Запас ходу по паливу, км | 500 |
Потужність двигуна, кВт | 520 |
Розміри відритого котловану, м
а) за один прохід: – глибина – ширина б) за два проходи: – глибина – ширина в) за три проходи: – глибина – ширина |
3,5 3,7
2,5 8
2,5 12 |
Швидкість руху при відриванні котловану, м/год | від 0 до 570 |
Швидкість руху при роботі бульдозерним обладнанням, км/год
– в звичайному ґрунті – в мерзлому вспушувальним грунті |
8 1,01 |
Швидкість при роботі вспушувальним обладнанням, км/год | 0,57 |
Швидкість руху в робочому режимі з гідрооб’ємною передачею, км/год
– на передачі заднього ходу – на першій передачі – на другій передачі – на третій передачі |
0,57 1,01 1,88 2,37 |
Ємкість паливних баків, л | 2000 |
![]() |
ПЗМ-2 призначена для відривання котлованів і траншей при обладнанні позиції військ і пунктів управління. |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Базова машина | Колісний тягач Т-155 |
Розміри відриваємої траншеї, м
а) ширина по верху: – в талих ґрунтах – в мерзлих ґрунтах б) ширина по дну в) глибина |
0,9 0,65 0,65 1,2 |
Розміри відриваємих котлованів, м
– ширина – глибина |
Від 2 до 3,5 До 3 |
Технічна продуктивність:
а) при відриванні котлованів, м3/год б) при відриванні траншей, м/год: – в талих ґрунтах – в мерзлих ґрунтах |
140
180 35 |
Вага, кг | 12800 |
Швидкості руху:
а) транспортні, км/год: – на першій передачі – на другій передачі – на третій передачі – на четвертій передачі – на п’ятій передачі – на шостій передачі б) на передачах заднього ходу, км/год: – на першій передачі – на другій передачі в) робочі (з ходозменшувачем), м/год – на першій передачі – на другій передачі – на третій передачі – на четвертій передачі – на п’ятій передачі – на шостій передачі г) на передачах заднього ходу, м/год: – на першій передачі – на другій передачі |
5,11 9,18 13,0 17,34 31,2 48,18
5,48 18,6
31,1 56,0 79,0 105,0 189,0 268,0
33,2 113,0 |
Розрахунок, чол | 2 |
Запас ходу по паливу, км | 500 |
![]() |
ЕОВ-4421 призначений для механізації земляних і завантажувально-розвантажувальних робіт при обладнанні позицій військ і пунктів управління. |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Технічна продуктивність в ґрунтах 1-ої та 2-ої категорії при відриванні:
– котлованів – траншей |
90-100 м3/год 70-90 м/год |
Максимальна транспортна швидкість | 70 км/год |
Вага | 20 т |
Розрахунок | 2 чол |
Час розгортання | 2 хв |
Витрати палива на 100 км шляху | 40 л |
Запас ходу по паливу | 500 км |
Макс. глибина відриваємого котловану при ширині по дну:
– 2,5 м – 4 м |
3,25 м 2м |
Ємкість ковша | 0,65 м3 |
Середній час циклу | 14-18 с |
Вантажопідйомність гакової підвіски | 3 т. |
![]() |
Шляхопрокладач БАТ-2 призначений для механізації інженерних робіт при прокладанні колонних шляхів, підготовці та утриманні військових доріг. |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Базова машина |
Гусеничне шасі тягача МТ-Т |
Вага в спорядженому стані ( без інженерного майна, розрахунку та десанту) | 39,7 т |
Запас ходу по паливу при русі по сухій ґрунтовій дорозі | 500 км та 3 години роботи робочим обладнанням |
Ємкість паливних баків | 1746 л |
Витрата палива:
– на 100 км. пробігу – на 1 годину роботи двигуна |
275-300 л 80-100 л |
Максимальна швидкість руху | 60 км/год |
Середня швидкість руху по ґрунтовим дорогам | 28-35 км/год |
Розрахунок | 2 чол. |
Технічна продуктивність:
– при прокладанні колонних шляхів по середньо пересіченій місцевості – при прокладанні колонних шляхів у чагарниках та мілколіссі з присутністю дерев діаметром до 30 см. – при прокладанні колонних шляхів по сніговій цілині – при проробленні проходів у лісових завалах – при виконанні земляних робіт |
6-8 км/год 2-3 км/год 8-15 км/год 200-250 м/ч 350-400м³/ч |
Категорія ґрунтів | 1-3 |
Час переходу з транспортного положення в робоче та навпаки:
– універсального бульдозера – крана – спушувач |
3-5 хв. 3 хв. 3 хв. |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Ширина подоланих перешкод при установці:
– однопролітного моста – чотирьохпролітного моста |
10 м 40 м |
Вантажопідємність моста | 60 т |
Час установки:
– однопролітного моста – чотирьохпролітного моста |
10-15 хв. 45-50 хв |
Максимальна транспортна швидкість | 71 км \год |
Середня швидкість руху по ґрунтовим дорогам | 35-40 км\год |
Вага | 20,4 т |
Розхід палива на 100 км шляху по ґрунтовим дорогам | 75 л |
Запас ходу по паливу:
– по ґрунтовим дорогам – по шосе |
440 км 800 км |
ТАКТИКО-ТЕХНИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Вантажопідйомність на суші та на воді | 12 т |
Максимальна транспортна швидкість:
– на суші – на воді
|
60 км/год
12,9 км/год 11,7 км/год
|
Середня швидкість руху по ґрунтовим дорогам | 34 км/год |
Маса без розрахунку | 24,2 т |
Розрахунок | 2 чол. |
Розхід палива:
– на 100 км пробігу – на 1 мотогодину роботи двигуна |
245 л. 71 л. |
Запас ходу по паливу:
– по ґрунтовим дорогам – на воді |
500 км. 18 мотогодин |
![]() |
ПММ-2М призначений для забезпечення переправи через водні перешкоди танків, ракетних комплексів, автопоїздів та іншої військової техніки. |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Вантажопідйомність парома:
– з одної машини – з двох машин – з трьох машин |
42,5 т 85 т 127,5 т |
Вантажопідємність наплавного моста | 50 т |
Максимальна швидкість руху:
– транспортна на шосе – на воді з вантажем 42,5 т |
55 км/год
10 км/год |
Вага машини | 36 т |
Розрахунок | 3 чол |
Розхід палива:
– на 100 км пробігу по шосе – на 1 годину роботи на воді |
250 км 125 км |
Запас ходу по паливу:
– при руху по шосе – при роботі на воді |
500 км 10 год |
Час розгортання парома:
– з однієї машини – з двох машин – з трьох машин |
6 хв 8 хв 10 хв |
![]() |
ПМП-М призначений для обладнання мостових та паромних переправ. |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКА
Вантажопідйомність:
– наплавного моста – перевізних паромів |
20 та 60 т від 20 до 170 т |
Кількість паромів збираємих з парку:
– вантажопідйомністю 40 т – вантажопідйомністю 60 т – вантажопідйомністю 80 т – вантажопідйомністю 130 та 170 т |
16шт 10шт 8шт 4шт |
Час обладнання мостової переправи:
– вантажопідйомністю 60 т – вантажопідйомністю 20 т |
30хв 50хв |
Максимальна пропускна можливість 60-тонного моста, танків в годину | 600-800 |
Час збирання паромів:
– вантажопідйомністю 40 т – вантажопідйомністю 60 т – вантажопідйомністю 80 т – вантажопідйомністю 130 т – вантажопідйомністю 170 т |
8 хв 10 хв 12 хв 13-15 хв 16-20 хв |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Швидкість руху (максимальна), км/год.
– по дорозі – на плаву |
52,5 11,9 |
Вага, кг | 17200 |
Розрахунок, чол. | 6 |
Періодичність ТО, км (мотогодини) – № 1 – № 2 |
1200-1600(50-60) 2500-3000(100-120) |
Витрата палива на 100 км пробігу, л | 100-120 |
Запас ходу по паливу
– при рухові по шосе, км – при роботі на воді, ч |
500 10-12 |
Запас плавучості, % | 14 |
![]() |
ІМР-2М призначена для пророблення проходів, розчищення завалів і руйнувань при інженерному забезпеченні бойових дій військ, в тому числі і на радіоактивно зараженій місцевості. |
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Експлуатаційна продуктивність:
– при влаштуванні проходів в лісних завалах, м/г – при влаштуванні проходів в кам’яних завалах, м/г – при прокладанні колонних шляхів, км/г – при переміщенні грунта, м3/г |
340-450 300-350 6-10 230-300 |
Середня транспортна швидкість по ґрунтових дорогах, км/г | 35-45 |
Маса, т | 45,7 |
Розрахунок, чол. | 2 |
Розхід палива на 100 км шляху, л:
– по ґрунтовій дорозі – по шосе |
280-450 240 |
Запас ходу по паливу, км |
500 |